Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

Hluboká nad Vltavou - Alšova jihočeská galerie získala hned několik cen na letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya.

Vyhlášení proběhlo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. Alšova jihočeská galerie získala první místo v kategorii Social media kampaň, hned dvě druhá místa obsadila v kategorii Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Třetí místo bylo v kategorii Nejlepší video a jeho použití. Mezi dalšími oceněnými byly společnosti E.ON, HBO Europe, dm drogerie, Pivovar Bernard, Tipsport, Plzeňský Prazdroj, Hlavní město Praha, Česká filharmonie či Škoda Auto. Mezi agenturami dominovala Chilli Production, Boomerang Communication nebo Studio Najbrt.

„Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu FREYA, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu směrem k zahraničí, je členem britské The CMA a aktivním členem International Content Marketing Forum (ICMF),“ představuje soutěž její ředitelka a zakladatelka Kateřina Borovanská.

Alšova jihočeská galerie získala 1. místo v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň a zapůsobila na porotu svým projektem, který vznikl už při první vlně pandemie koronaviru na jaře 2020. Ve spolupráci se agenturou Chilli Production vytvořily divácky velmi působivou kampaň. „Projekt #choditnaumenineniumeni propaguje umění jako celek, jako prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit.“ vysvětluje ředitel AJG Aleš Seifert. AJG vsadila na známé osobnosti, které se přímo ve výstavních prostorách vyjadřují k umění. V prvních osmi dílech mohli diváci vidět například muzikanta Štěpána Hebíka, fotografa Tomáše Třeštíka nebo moderátorku Emmu Smetanu s jejím partnerem Jordanem Hajem. Druhou sérii videí odstartoval herec Hynek Čermák, zpěvačka Klára Vytisková, herečka Aňa Geislerová, koreanistka Nina Špitálníková. „Každá z osobností má úplně jiný pohled na věc, a proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production.

Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury.

www.choditnaumenineniumeni.cz

více informací

https://soutezfenix.cz/

#choditnaumenineniumeni FB: https://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni, IG: https://www.instagram.com/tags/choditnaumenineniumeni/

 

Bližší informace:
MgA. Paulina Skavova
Vedoucí marketingově produkčního oddělení a public relation
Alšova jihočeská galerie
373 41 Hluboká nad Vltavou
M: 603 720 262 | E: skavova@ajg.cz

Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing
Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing
Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

program

1.5.2024
doprovodný program k výstavě heptameron | the good night readers | předčítání z knih, diskuze | promítání filmu extase (1932)
 
 
11.5.2024
křest knihy a komentovaná prohlídka výstavy | martin gerboc, adam hnojil | oko za oko, zub za zub!
 
 

může se hodit

novinky

komentovaná prohlídka | guided tour | david jahn | 19/11
komentovaná prohlídka | guided tour | david j...
 
 
performativní komentovaná prohlídka | performative guided tour | halka třešňáková | 26/8
performativní komentovaná prohlídka | perform...
 
 
komentovaná prohlídka | guided tour | aleš seifert | 15/7
komentovaná prohlídka | guided tour | aleš se...
 
 
přednáška a komentovaná prohlídka | lecture and guided tour | adam hnojil | 5/8
přednáška a komentovaná prohlídka | lecture a...
 
 
 
 
zavřít

- Účastníci konference cestovního ruchu Travelcon 2024 mají ve dnech 17.-20.4. umožněn vstup do všech poboček AJG zdarma.

- Z důvodu přípravy nových výstav je do 25. 5. uzavřena pobočka Wortnerův dům v Českých Budějovicích.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.